Siis minä. Olen niin pää pilvissä kun olen lukenut että villalankaa voi itse värjätä ja jopa karamelliväreillä. Eli ei muuta kuin kokeileen ja koe kattila jäähtyy jo keittiön pöydällä jotain punaista mömmöä siellä näyttää olevan.Heh, heh.
Nyt odottelen yhteydenottoa
Marsulta että pääsee tilaan Kool-Aideja ja sitten värjäillään (Hieroskelee käsiään yhteen ja hykertelee, höperö mikä höperö)
Pitsihuivi etenee hitaaaaasti mutta varmasti, eli toivottavasti on valmis ennen syksyn pakkasia. Laittelin siinä taas mehumaijan hällälle ja maijaan mustikoita ja vadelmia, vielä jäi pakastimeen monta maijallista ootteleen.
Nyt kun tuo neulomus etenee niin hitaasti niin silloin täytyy turvautua noihin keskenjääneisiin töihin ja kaivaa niitä kätköistä ja kuvata niitä että on jotain kuvitusta.
                           453735.jpg
Nyt ois luvassa tämmönen peittokirjonta työ, eli tyynynpäällinen tästä pitäis tulla joskus. Olen 20v sitten kirjonut seinäröijyn ja 2 muuta tyynyliinaa ja tykkäsin siitä hommasta hirveesti ja nyt kun olisin taas halunnut ruveta kirjomaan niin sitä kunnollista villakangasta ei ollutkaan saatavilla. Ainoastaan semmosta ohutta lirua on saatavilla joka on niin tiheästi kudottua ettei meinää saaha neulaa läpi saatikka lankaa. Jos joku tietää paikan josta saa sitä paksua ja harvempaa villatakkikangasta olisin ikionnellinen jos ilmoittais minulle tai jos jollakulla on jäänyt semmosta kangasta käyttämättä niin siitäkin voitais neuvotella. 
Värjäyskokeiluista myöhemmin. Palailemisiin.