No niin taas sitä pääsi tänne koneen ääreen . Sain tosiaan eilen tehtyä huivin valmiiksi ja lankana oli Hjertegarnin Sharon lux mohair with gold eli langassa oli kullanvärinen ohut lanka seassa. Lankaa meni 2kpl 50g kerää ja puikkoina käytin 10mm pyöröpuikkoja ne kun ovat paljon kevyemmät käyttää kuin tavalliset neulepuikot. Meikäläisen toinen käsi kun ei tahdo tykätä kovin painavista jutuista.
Ohjeenhan löysin tähän kivaan ja helppoon huiviin täältä.
kiitos Lettu helposta ohjeesta.
Minä kun en ole mikään valokuvaus virtuoosi niin nuo minun kuvani ovat sitä sun tätä mutta toivottavasti niistä saa jonkulaista tolkkua.
                  434860.jpg
Laitan noitten sukkien kuvankin kun olin niin tyytyväinen itse niihin ja iloisesti yllättynyt että tuosta Idenan Crazy langasta tuli noin kivat sukat, langat olin joskus pari vuotta sitten ostanut jostain alelaarista ihan huvikseen ja en vielä silloin tajunnut kuinka kivoja sukkia siitä tulee muuten olisin ostanut varmaan kaikki enkä vain neljää kerää.
                      434866.jpg
Sain valmiiksi myös eilen aloittamani ponchon ja siitä laitan taas kuvaa ja infoa myöhemmin.
Varmaan olette huomanneet että olen vaihtanut uuden sivupohjan .Se aikasempi ei ollut oikein minun väriä ja puutarha ihminen kun olen niin laitoimpa tuon nyt ainakin vähäksi aikaa kunnes löytyy enempi sininen ja omanlainen pohja . Harmi vaan kun se vanhempi poikani on siellä armeijan leivissä se kun olisi hyvä tekeen näitä kotisivu juttuja . Lomillakaan ei oikein kerkeä kun suunnittelevat niitä häitä, ett sillei
.